Training & instruire pentru sisteme informatice & solutii software
Membrii echipei Project IT au experienta in organizarea si sustinerea sesiunilor de pregatire si formare adaptate nevoilor specifice tuturor nivelelor de experienta, pentru utilizatori din game variate de domenii ocupationale:
- Instruire pentru insusirea deprinderilor de baza in folosirea interfetei grafice a diferitor aplicatii
- Training pentru utilizarea diferitelor module de program pentru marirea eficientei si productivitatii
- Indrumare pentru formarea obiceiurilor de a integra cat mai eficient tehnica de calcul in activitate, si insusirea best practice-urilor in folosirea procesului informatic
- Pregatire teoretica si practica pentru extinderea cunostintelor, in vederea stapanirii utilizarii avansate
- Crearea/traducerea diverselor materiale instructionale si informative, si completarea/adaptarea acestora pentru categorii diferite de utilizatori decat cele din targetul initial
Avem capacitatea de a parcurge sistematizat diferite module de training si instruire pentru sisteme informatice si diverse solutii software, care includ, dar nu sunt limitate la:
- sisteme expert pentru diverse sectoare de activitate (inclusiv sisteme eLearning)
- hardware/echipamente introduse in fluxul de productie
- echipamente concepute pentru a fi folosite pentru eficientizarea/monitorizarea diferitelor aspecte din activitatile desfasurate in diverse sectoare de activitate
In timpul procesului de training, cu accent pe obiectivitate si sustinere, se folosesc sisteme de evaluare si raportare, in functie de specificatii.
Initiere & pregatire continua in utilizarea calculatorului, si pentru aplicatii/programe uzuale sau specifice
Impreuna cu asistenta si mentenanta IT, Project IT ofera initiere si pregatire continua pentru:
- utilizare functionalitati de baza si avansate sistem operare
- insusire functionalitati de baza ale aplicatiilor si serviciilor sistem
- utilizare aplicatii productivitate si office
- utilizare servicii comunicare dedicate, main-stream, si de nisa
- depanare prim-nivel aplicatii folosite
- rezolvare probleme uzuale si/sau periodice cunoscute
- prevenire defecte hardware prin utilizare ecologica si in parametri optimi
- raportare defecte
- insusire jargon informatic
Sfaturi, explicatii si ponturi pentru computer, internet, software & hardware
In completarea activitatilor de service IT, informam clientul despre fiecare etapa a operatiunilor facute, instiintand de cauzele probabile ale defectiunilor curente si conexe posibile, cu scopul prevenirii aparitiei/repetarii acestora.
De asemenea, prin comunicarea deprinsa, aducem propuneri de schimbare a obiceiurilor si metodelor de utilizare ale sistemelor si solutiilor IT, astfel incat sa maximizam eficienta si sa minimizam costurile si timpii de nefunctionare resimtite de client.
Technical know-how sharing
Complementar activitatii de consultanta, pregatirea si experienta combinata a membrilor echipei Project IT ne recomanda ca un punct bun de pornire pentru obtinerea informatiilor care duc la rezolvarea problemelor dintr-un spectru larg de domenii.