Externalizare IT, Project Management

Externalizare de servicii informatice

Externalizare servicii informatice, outsourcing IT, reducere costuri informatice, interventii ITConcret, externalizarea IT (IT outsourcing) este un pachet de servicii integrate, bazat pe consultanta, asistenta & mentenanta periodica, service IT – care elimina necesitatea mentinerii unui departament informatic de catre client. Rezultatele directe sunt:

  • eficientizarea procesului de exploatare a resurselor informatice – prin simplificarea structurii ierarhice/operationale
  • reducerea costurilor aferente disponibilitatii permanente suportului informatic specializat
  • accesul rapid la know-how-ul si reteaua de relatii a unei intregi echipe experimentate si dedicate

Serviciile de baza pentru externalizare IT cuprind garantii contractuale, monitorizarea interventiilor si rapoarte periodice automate sau specializate la cerere.
Serviciile premium includ garantarea timpului de interventie, si prezenta permanenta sau semipermanenta la sediul clientului.

Capacitatea de a presta serviciile din portofoliu prin desfasurarea activitatilor specifice la parametri optimi, recomanda Project IT ca partener pentru externalizarea/outsourcing-ul/subcontractarea de training & instruire si web development.

Pentru cereri si oferte legate de externalizare IT, va rugam sa vizitati sectiunea de contact.

 

Controlul costurilor in exploatarea resurselor de tehnologia informatiei

Pasii principali sunt:

  • crearea evidentei resurselor existente, tinand cont de factori cheie relevanti
  • constatarea necesarului (de produse si servicii) curent
  • estimarea necesarului iminent (rezultat din evaluarea exploatarii)
  • actiune proactiva pentru reducerea erorilor (atat de exploatare, cat si de estimare)

Obiectivul general este maximizarea eficientei, prin mijloace rezultate:

  • reducerea pierderilor materiale directe (cheltuieli cauzate de achizitii neperformante)
  • reducerea pierderilor materiale indirecte (costuri operationale si administrative inutile – IT si conexe)
  • cresterea productivitatii (prin achizitii care maresc ergonomia si confortul)
  • minimizarea timpului de neutilizare (downtime), prin eliminarea si prevenirea cauzelor (atat subiective cat si obiective)

 

Project management

project management IT, reprezentant tehnic contractual pentru clienti, consiliere si urmarire lucrari informatice, asigurarea calitatii tehnicii de calcul, negociere oferte furnizori telefonie si internetPe langa sensul consacrat de a planifica, organiza, si controla resursele si procedurile specifice proiectelor informatice care au parametri si obiective implicite clare, promovam abordarea de project management si in relatiile profesionale contractuale care implica terti.

De la indeplinirea functiei de interfata pentru client cu furnizori si contractanti terti  (“interpret tehnic”), pana la reprezentant tehnic/mandatar al clientului in relatii contractuale care implica terti (in principal furnizori de produse si servicii), gestionam etapele ciclului de viata al resurselor IT ale clientului, cu accent pe eficienta si transparenta.

Aducem in completarea serviciului de consultanta, responsabilitatea/raspunderea contractuala asumata in relatiile cu alti furnizori de produse si servicii.

Avantajele clientului inglobeaza:

  • alegerea solutiilor optime in functie de cerinte/negocierea cu furnizorii
  • rapoarte personalizate/urmarirea stadiului de efectuare a lucrarilor din proiect
  • verificarea respectarii specificatiilor initiale contractate/evaluarea calitatii
  • consiliere si sfatuire pentru modificarea solutiilor alese in functie de necesitati

Pentru cereri si oferte legate de project management, va rugam sa folositi sectiunea de contact.